Cijeli program »
Kad narastem želim biti...influencer
Sve je veći utjecaj influencera na djecu. Oni sudjeluju u oblikovanju njihove percepcije svijeta i djeluju na razvoj samopouzdanja. U svakodnevnom radu prepoznali smo važnu ulogu poučavanja učenika kako prihvatiti sebe i održati balans između online i offline aktivnosti. Kroz jasno strukturirane radionice, stvorili smo siguran prostor za učenike kako bi istraživali utjecaj poznatih influencera na društvenim mrežama. Izradom scenarija poučavanja, usmjerili smo njihov rad te ih poticali na analizu vlastitog identiteta i razumijevanje percepcije koju drugi imaju o njima. Nakon istraživanja influencera, učenici su se aktivno uključili u stvaranje vlastitog online sadržaja. Izradili su personalizirane avatare, snimili podcaste te napisali i objavili vlastite postove na društvenim mrežama. Ova interaktivna iskustva omogućila su učenicima da dožive ulogu influencera iz prve ruke, istovremeno razvijajući kritičko razmišljanje o vlastitom identitetu i medijskim utjecajima. Poticali smo refleksiju, dijalog i podržavali učenike u razvoju samopouzdanja. Ovakav pristup obrazovanju omogućuje učenicima da svjesno upravljaju svojim online identitetom, razvijaju kritičke vještine i održavaju ravnotežu između virtualnog i stvarnog života. Naša uloga je u poticanju samopouzdanja i digitalne pismenosti među učenicima, pružajući im alate za odgovorno sudjelovanje u digitalnom okruženju , te ponuda korištenja i primjene u radu kroz obradu i ponavljanje nastavnih sadržaja.
Ciljana grupa: učitelji, roditelji, ravnatelji
Potrebna predznanja: nisu potrebna
Broj sudionika:
Uvjeti za sudjelovanje na radionici: