Skip to main content
CUC 2024

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
7.3MB

Od ideje (ili bez ideje?) do interaktivne priče uz UI

Tijekom radionice sudionici će se upoznati s konceptom CYOA (engl. Create Your Own Adventure) i alatom umjetne inteligencije AI Dungeon te će kreirati personalizirane, interaktivne priče uz UI tehnologiju za stvaranje jedinstvenog iskustva za svakog igrača. Kreator igre uz pomoć umjetne inteligencije stvara dinamičnu i interaktivnu priču koja se prilagođava odabiru igrača i omogućuje istraživanje svijeta mašte bez unaprijed definiranih pravila ili ograničenja. Alat AI Dungeon je simulacija fantazije temeljena na tekstu, generirana umjetnom inteligencijom s beskonačnim mogućnostima budući da uključuje jezične modele za digitalno pripovijedanje, kao i UI modele za stvaranje slika. Za razliku od većine igara u kojima su zamišljene svjetove stvorili dizajneri igara, s AI Dungeonom moguće je usmjeriti umjetnu inteligenciju da stvara svjetove, likove i scenarije s kojima možemo komunicirati te utjecati na tijek radnje. Na radionici će polaznici upoznati i aktivno koristiti platformu AI Dungeon te njezine prednosti i nedostatke, radit će na planiranju svoje priče, razvijat će zaplet i likove uz vodstvo i povratne informacije od voditelja radionice. Ciljevi radionice bit će postignuti kroz aktivnu participaciju polaznika, praktičan rad i kontinuiranu povratnu informaciju. Polaznici će podijeliti svoje interaktivne priče koje odražavaju razumijevanje temeljnih principa pripovijedanja i tehničkih vještina stečenih tijekom radionice. Uspješnost radionice će se mjeriti kroz demonstraciju završenih projekata i refleksiju sudionika o učinku aktivnosti provedenih na radionici. Radionica će pružiti polaznicima znanja i vještine potrebne za nastavak istraživanja i kreiranja interaktivnih priča i narativa pomoću umjetne inteligencije, a koje će moći primijeniti u svojoj učionici i/ili prenijeti na svoje učenike.

Ciljana grupa: učitelji, nastavnici, knjižničari

Potrebna predznanja: osnovna znanja u korištenju računalom i internetom

Broj sudionika: 25

Uvjeti za sudjelovanje na radionici: Polaznike molimo da prije radionice obavezno registriraju svoj korisnički račun na https://aidungeon.com/.

Dalia Kager
Osnovna škola Eugena Kvaternika
Croatia

Učiteljica informatike koja nastoji povezati svjetove tehnologije, umjetnosti i obrazovanja u harmoničnu simfoniju inovacija. Kad ne poučava, puno piše i stvara - od udžbenika, priručnika, edukativnih materijala, pa do tech-kolumne u časopisu Modra lasta, a često je viđen gost na edukacijama za učitelje i nastavnike. Rado surađuje na projektima svih vrsta. Scientix je i Croatian Makers ambasadorica te ponosna članica udruga CroAI i MIPRO. U 15 godina rada u nastavi imala je priliku u svojim rukama držati nekolicinu nagrada za svoj doprinos unaprjeđenju obrazovanja.

Antonija Vnučec
Osnovna škola Eugena Kvaternika
Croatia

Antonija Vnučec je magistra edukacije informatike s 5 godina radnog staža, a radi na mjestu učiteljice informatike 1. do 4. razreda u OŠ Eugena Kvaternika Velika Gorica. Vodila je nekoliko izvannastavnih aktivnosti orijentiranih na kreativno stvaranje, logičko razmišljanje te programiranje, a posljednje dvije godine voditeljica je skupine darovitih učenika.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2023 Zakon Group LLC