Cijeli program »
Obojimo svijet!
Cilj ovog rada je prikazati kreativnu i inovativnu primjenu matematičkog teorema o 4 boje u radu s darovitim učenicima i učenicima s teškoćama. U počecima informatizacije nastave i našim prvim doticajem s pametnom pločom, skupina darovitih učenika je upoznala teorem o 4 boje (koji nije predviđen GIKom OŠ i SŠ). Zadatak je bio proučiti teorem putem digitalnih tehnologija te osmisliti projekt u kojem će po stavkama teorema obojiti svijet. Prva faza realizirana je bojanjem slijepih karata kontinenata svijeta, država Europe, županija Hrvatske, općina SDŽ, kotara grada Splita te ulica kvarta Visoka u kojem je smještena naša škola - sve po stavkama teorema o 4 boje. Druga faza ostvarena je učitavanjem slijepih karata u SMART program pametne ploče te, uz korištenje resursa programa, prikazivanjem svega sa fizičkih bojanki u digitalnom obliku. To su bili naši prvi digitalni koraci. Projekt je realiziran tijekom 2 mjeseca i kao konačni rezultat projekta je nastala e-knjiga: https://www.flipsnack.com/mbrzica/moj-kvart-u-etiri-boje-7xcehut6rh/full-view.html . Tijekom faze e-Škola i digitalizacije svih, pa i naših škola, nova generacija darovitih učenika OŠ Visoka je proučila početne faze projekta te je pokazala da novootkriveni web alati ubrzavaju proces kroz koji su prošli učenici iz prvih faza. Isto su kreirali u više alata: Canva, Jamboard, Genially te su u puno kraćem vremenu dobili estetski ljepše prikazane grafove bojanja država/kotara/ulica,… Educirali su učenike iz COOR Podravsko sunce koji su slično kreirali za svoju županiju i za svoj grad. Sada sasvim nove generacije učenika naših škola u svijetu AI alata pokušavaju dobiti iste/slične/inovativnije rezultate projekta na istu temu. Hoće li uspjeti u tome i hoće li rezultati biti bolji, kreativniji, vizualno ljepši? Jesu li uistinu AI alati to što nam treba? Je li se uloga učitelja kao mentora promijenila tijekom svih ovih faza? Dođite i poslušajte!
Ciljana grupa: Svi odgojno-obrazovni djelatnici
Potrebna predznanja: Nisu potrebna predznanja.
Broj sudionika:
Uvjeti za sudjelovanje na radionici: