Cijeli program »
24/7 online
Na CUC 2022. znanstvenik Boris Jokić predstavio je rezultate istraživanja o iskustvima djece i mladih u digitalnom okruženju i njihovim stavovima o utjecaju digitalnih tehnologija na živite i društvo. Isti iznosi podatak kako kod učenika 7. razreda, uz provođenje vremena s članovima obitelji, dominantna aktivnost postaje korištenje digitalnih uređaja (28,9% više od 4 sata dnevno). Prva misao koja mi je pala na pamet bila je „Što im može biti toliko zanimljivo?“. Tijekom ove školske godine pokušala sam, koliko stručnom suradniku u osnovnoj školi uvjeti omogućavaju, pronaći odgovor na to pitanje. Nakon odrađene interaktivne radionice s učenicima sedmoga razreda na kojoj su, između ostaloga, trebali otkriti podatke o količini korištenja svojih mobitela u posljednjih tjedan dana pokazalo se kako značajan broj njih ponekad ide iznad spomenuta 4 sata dnevno te kako najveći dio vremena provode na društvenim mrežama. Sljedeće aktivnosti s učenicima: 1.) Tri dana bez pametnoga ekrana – 19 učenika, čiji su roditelji dali suglasnost, pokušali su funkcionirati tri dana bez mobitela, dok su mobiteli bili čuvani u školi. Učenici su tijekom i nakon toga iznijeli svoj osvrt (Forms upitnik ili video dnevnik). 2.) Dnevnik društvenih mreža – Nekoliko učenika vodilo je dnevnih društvenih mreža kroz mjesec dana, a za to se koristio digitalni alat Wakelet kojega je svaki učenik instalirao na svoj mobitel. Za svakoga učenika stvoren je "Prostor" kojemu su mogli pristupiti samo on i pedagoginja. Unutar "Prostora" nalazile su se "Kolekcije" u koje su se unosili potrebni podatci za taj dan, npr. u Kolekciju “Moje objave na društvenim mrežama“ učenik je trebao staviti fotografiju, link videa ili screenshot onoga što je taj dan objavio na društvenim mrežama. Tijekom toga razdoblja učenici su se individualno sastajali s pedagoginjom te o svemu, kroz savjetodavni razgovor, iznosili svoja mišljenja, osjećaje i zaključke.
Ciljana grupa: Interaktivno izlaganje ponajprije je namijenjeno stručnim suradnicima, odgajateljima, učiteljima i nastavnicima u odgojno-obrazovnim ustanovama.
Potrebna predznanja: Od polaznika se ne očekuju posebna predznanja.
Broj sudionika:
Uvjeti za sudjelovanje na radionici: