Skip to main content
CUC 2024

Cijeli program »

Uporaba interaktivnog zaslona - primjena u nastavi

Uvod i kontekst:

- Razlozi za uvođenje interaktivnih ploča u obrazovni sustav. - Važnost prilagodbe nastave individualnim potrebama učenika. - Kako tehnologija može podržati različite stilove učenja.

Tehnička obuka:

- Detaljan pregled funkcionalnosti interaktivnih ploča. - Demonstracija osnovnih tehnika upravljanja i interakcije s pločama. - Rješavanje uobičajenih tehničkih problema.

Pedagoške strategije:

- Razmatranje različitih pedagoških pristupa u korištenju tehnologije. - Kako prilagoditi nastavne metode interaktivnim pločama. - Poticanje suradnje među učenicima putem tehnologije.

Individualizirano učenje:

- Primjeri prilagodbe nastave za različite razine znanja i interese učenika. - Kako koristiti interaktivne ploče za podršku inkluzivnom obrazovanju. - Razmjena iskustava i najboljih praksi među sudionicima.

Kontinuirano obrazovanje:

- Prijedlozi za daljnje resurse i treninge vezane uz interaktivne ploče. - Razvoj plana za osobno usavršavanje nastavnika. - Mentoriranje ili podrška za rješavanje eventualnih poteškoća.

Sustavno praćenje i evaluacija:

- Kako implementirati sustav praćenja učinka opreme u nastavi. - Metode evaluacije učenja i postignuća učenika. - Pregled povratnih informacija od nastavnika i učenika.

Plan daljnjih koraka:

- Utvrđivanje plana za redovito ažuriranje znanja nastavnika. - Razmatranje mogućnosti unapređenja tehnološke opreme u budućnosti. - Postavljanje dugoročnih ciljeva za integraciju tehnologije u nastavu.

Zaključak:

- Sažetak ključnih točaka i važnosti interaktivnih ploča u obrazovnom procesu. - Otvorena rasprava i razmjena posljednjih misli i iskustava.

Ciljana grupa: Nastavno i tehničko osoblje u odgojno-obrazovnim instituacijama

Potrebna predznanja: Nisu potrebna predznanja

Broj sudionika: Minimalni 18, maksimalno 25.

Uvjeti za sudjelovanje na radionici: 

Karolina Tretinjak
CARNET
Croatia

Karolina Tretinjak završila je diplomski studij rehabilitacijske fonetike i pedagogije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Članica je zagrebačkog mobilnog tima, a dugi niz godina radila je u CARNET-ovom timu za Podršku projektima. Velik dio Karolininog angažmana u mobilnim timova odnosi se na projekt e-Sveučilišta te pružanje terenske, telefonske i pisane podrške.

Marija Vlasteličić
CARNET
Croatia

Marija Vlasteličić završila je diplomski studij pomorskog menadžmenta na Pomorskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Posjeduje višegodišnje iskustvo u pružanju tehničke podrške u privatnom sektoru. Od prošle godine članica je CARNET mobilnog tima u Splitu kao podrška za južnu regiju. Marija trenutno intenzivno radi na aktivnostima vezanim uz provedbu projekta e-Sveučilišta.

Anamarija Barić
CARNET
Croatia

Anamarija Barić zaposlena je kao suradnica u Sektoru nacionalnih servisa i podrške. Svoj rad u CARNET-u započela je kao agentica na Helpdesku u timu za Podršku obrazovnom sustavu 2020. godine. 2023. godine nastavlja svoj rad u Odjelu službe za korisnike te intenzivno radi na aktivnostima vezanim uz provedbu projekta ATTEND.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2023 Zakon Group LLC