Cijeli program »
Umjetna inteligencija kao partner u poučavanju i učenju
Može li umjetna inteligencija bit partner u poučavanju i učenju te na koji način? Što umjetna inteligencija može promijeniti, a što unaprijediti u obrazovanju? Koje su prednosti, a koji nedostatci korištenja umjetne inteligencije? O ovom će se pitanjima razgovarati na BoF-u naziva Umjetna inteligencija kao partner u poučavanju i učenju.
Ciljana grupa: Svi zainteresirani za temu korištenja umjetne inteligencije u obrazovanju.
Potrebna predznanja: Nisu potrebna predznanja.
Broj sudionika: 30
Uvjeti za sudjelovanje na radionici:
Jurica Vratarić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Jurica Vratarić radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži - CARNET na mjestu voditelja Službe za upravljanje podacima u Sektoru nacionalnih servisa i podrške. Uz formalno obrazovanje (Prirodoslovno-matematički fakultet, smjer profesor fizike), profesionalno se usavršavao na tečajevima i stručnim programima usavršavanja iz područja programiranja poslovnih aplikacija, vođenja projekata, podrške korisnicima, komunikacijskih vještina, upravljanja uslugama IT-a (ITIL), organizacije i upravljanja procesom razvoja proizvoda (Agile, SCRUM), razvoja i izgradnje analitičkih informacijskih sustava. Od većih projekata koje je vodio ili bio član tima izdvajaju se: uspostava Kontakt centra u CARNET-u (član tima, koordinacija), organizacija podrške korisnicima za CARNET-ove usluge i servise, organizacija podrške korisnicima za Državnu maturu i Nacionalni informacijski sustav prijava na visoka učilišta, razvoj sustava e-Matica (vođenje i koordinacija timova), razvoj sustava e-Dnevnik (vođenje i koordinacija timova), uspostava i vođenje Centara potpore za sustav e-Matica, uspostava i vođenje Centara potpore za Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole. U projektu e-Škole (pilot) bio je voditelj rezultata "Unaprijeđeni, transparentni i povezani poslovni i nastavni procesi škola" i zadužen za razvoj aplikacija i informacijskih sustava. Kao voditelj projekta radio je na razvoju informacijskog sustava za analitike učenja i rudarenje obrazovnih podataka, te na implementaciji informacijskog sustava jezera podataka i analitičkih alata za potrebe analiza podataka u obrazovnom sustavu u RH. U projektu e-Škole (faza 2) sudjelovao je, kao član tima ili voditelj projekta, u razvoju informacijskih sustava CARNET info, CARNET privatnost, CARNET id, CARNET data, CARNET sigma. Voditelj je elementa "Pametne preporuke" u projektu „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju (BrAIn)“.
Matea Malčić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Matea Malčić zaposlena je u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži - CARNET u Službi za upravljanje podacima u Sektoru nacionalnih servisa i podrške. Završila je Prirodoslovno-matematički fakultet u Zagrebu te je po zanimanju nastavnica matematike. Radila je kao nastavnica matematike u osnovnoj školi, sudjelovala u aktivnostima vezanima uz projekt e-Upisi, a trenutno sudjeluje u aktivnostima vezanim uz projekt BrAIn te na razvoju informacijskog sustava za analitike učenja i rudarenje obrazovnih podataka, na implementaciji informacijskog sustava jezera podataka i analitičkih alata za potrebe analiza podataka u obrazovnom sustavu u RH.
Mirna Babić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Mirna Babić je zaposlena u CARNET-ovom Sektoru nacionalnih servisa i podrške. Područje interesa joj je istraživanje zadovoljstva korisničkog iskustva, a u CARNET-u sudjeluje i u mnogim drugim istraživanjima. Volontira u udruzi Kako si? Mirna je diplomirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i stekla titulu magistre psihologije.
Nikolina Čujić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Nikolina Čujić je zaposlena u CARNET-ovom Sektoru nacionalnih servisa i podrške kao članica Tima za unapređenje korisničkog iskustva. Dugi niz godina radila je u financijskom sektoru u svakodnevnom radu s klijentima. Nikolina je diplomirala na Međunarodnom sveučilištu Libertas i stekla titulu stručna specijalistica menadžmenta bankarstva, osiguranja i financija.
Petra Premerl
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Petra Premerl radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži - CARNET kao koordinatorica CARNET-ovog Sektora nacionalnih servisa i podrške i voditeljica Tima za unaprjeđenje korisničkog iskustva. Svoj rad u CARNET-u započinje 2008. godine kao članica organizacijskog tima konferencije za korisnike - CUC. Nakon pet godina postaje voditeljica CUC organizacijskog tima. Vodila je i organizaciju Suvremenih tehnologija u obrazovanju - STO. Tijekom rada u Uredu za administraciju i vođenje posebnih programa bila je zadužena za organizaciju ostalih CARNET-ovih događanja. U CARNET-ovom programu e-Škole bila je zamjenica voditeljice elementa Diseminacija i vidljivost, a u projektu Centar za naprednu računalnu zaštitu administratorica projekta. Od 2022. godine bavi se područjem korisničkog iskustva (UX) i načinima njegova unaprjeđenja. Aktivno sudjeluje u aktivnostima projekata BrAIn i e-Sveučilišta. Diplomirala je na Veleučilištu Vern’ i stekla titulu stručne specijalistice upravljanja poslovnim komunikacijama.