Cijeli program »
AI u nastavi programiranja
Danas je polako vrijeme AI-a i/ili ML-a. No koliko su to dobri alati u nastavi programiranja? Uz današnje kopilot alate i alate za generiranje gotovog koda, koliko stvarno možemo biti sigurni da su učenici ti koji izrađuju kod a ne stroj umjesto njih? Planiramo pokazati demonstrirati način na koji GitHub Copilot i slični alati "pomažu" u programiranju radova, no odmaže u svladavanju gradiva i razumijevanju istoga od strane učenika.
Ciljana grupa: Nastavnici informatike i programiranja, kao i oni koji žele proširiti svoje znanje u tom području
Potrebna predznanja: Osnove programiranja
Broj sudionika:
Uvjeti za sudjelovanje na radionici:
Danijel Pobi
Tehnička škola Ruđera Boškovića Vinkovci
Croatia
Rođen je 28.9.1984. u Vinkovcima gdje je završio osnovnu i srednju školu. Nakon završene matematičke gimnazije, upisuje studij računarstva na Fakultetu Elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, gdje je i stekao titulu diplomiranog inženjera računarstva. Još tijekom studija radio je u nekoliko poduzeća u svojoj struci. Nakon završetka studija radio je u privatnom sektoru.
U Tehničkoj školi Ruđera Boškovića počeo je raditi u rujnu 2015.
godine kao nastavnik računalstva i elektrotehničke skupine predmeta.
Istaknuo se u svom području, te često potiče učenike na kreativan rad i da razmišljaju van okvira. Uvijek voljan pomoći kolegama.
Kritičan, realan i tip osobe koju se voli ili mrzi. Uvijek spreman na suradnju s svim profesorima i učenicima, te se istaknuo na nekoliko projekata. Često surađuje s kolegama iz strojarstva, matematike, fizike i arhitekture. Istaknuo se u radu na mnogobrojnim rojektima otkako je počeo raditi u školi. Njegova matična škola je u projektu e-škole, pa sudjeluje i u tim radionicama. Autor priručnika "Naučimo osnove 3D ispisa", materijala 3D ispisa i programiranja.