Skip to main content
CUC 2024

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
2.7MB

KrAI škole?

KrAI škole? naslov je BoF-a u trajanju od 45min koji propituje ulogu i svrhovitost škole. Odavno je učenik u središtu procesa poučavanja, a uloga učitelja sve manje počiva na posjedovanju i prenošenju znanja. Informacijsko doba izmijenilo je nekada važnu ulogu škole kao izvora znanja koji nudi odgovore na pitanje Što? i usmjerilo je prema još odgovornijoj svrsi, tj. pokušaju odgovora na pitanje Kako? Uspješnost rada i uloga učitelja danas više no ikada ovise o sposobnosti poticanja, motivacije i aktiviranja kognitivnih sposobnosti učenika jer na sva ostala pitanja i potrebe učenici mogu dobiti odgovore od umjetne inteligencije, na društvenim mrežama i pomoću drugih digitalnih alata. Učitelji tako imaju sve veću ulogu moderirati i voditi, pratiti trendove i biti, ako ne ispred, a ono barem u korak s vremenom i djelovati izvan okvira koji se nameće iz prirode svakog sustava, pa tako i odgojno-obrazovnog. U kolikoj se mjeri učitelj treba oslanjati na tehnologiju i digitalne alate te koliko i kako integrirati umjetnu inteligenciju u rad? Naglasak će u diskusiji biti na kritičkom promišljanju, moralnim i etičkim dvojbama, granicama u primjeni i svim mogućnostima koje AI nudi. Prihvaćanje tehnologije, razvoj vlastitih vještina i obogaćivanje poučavanja uz neizostavan odnos učenik-učitelj i interakciju koja inspirira i motivira viđenje je škole sadašnjosti i budućnosti voditelja diskusije Marije Jurić i Roberta Francema, psihologinje i ravnatelja škole. Sudionike će se motivirati na raspravu videomamacem te radom u skupinama i izlaganjima predstavnika skupina.

Ciljana grupa: učitelji, stručni suradnici, ravnatelji

Potrebna predznanja: rad u odgojno-obrazovnom sustavu

Broj sudionika: 20-30

Uvjeti za sudjelovanje na radionici: 

Robert Francem
Osnovna škola "Ivana Brlić Mažuranić", Strizivojna
Croatia

Robert Francem, profesor filozofije i hrvatskog jezika i književnosti, ravnatelj OŠ “Ivana Brlić Mažuranič” u Strizivojni. Posjeduje višegodišnje radno iskustvo u osnovnim i srednjim školama. Trajno se usavršava i stječe dodatna znanja i vještine polazeći, sudjelujući i organizirajući brojne radionice, seminare i konferencije iz različitih područja. Sudjelovao na više desetaka stručnih i stručno-znanstvenih skupova u Hrvatskoj i inozemstvu, radove objavljivao u zbornicima i časopisima. Aktivno sudjeluje u javnom i društvenom životu kao nositelj, voditelj i urednik kulturnih i društvenih događanja i publikacija. Predsjednik je Ogranka Matice hrvatske u Đakovu, Kulturnog vijeća Grada Đakova, Povjerenstva za organizaciju Strossmayerovih dana.

Marija Jurić
Osnovna škola "Ivana Brlić Mažuranić", Strizivojna
Croatia

Marija Jurić, stručni suradnik psiholog - mentor s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Ima iskustvo rada u predškolskom i srednjoškolskom sustavu obrazovanja. Jedna je od 505 najuspješnijih nagrađenih odgojno-obrazovnih djelatnika u 2022./2023. školskoj godini. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZO-u od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta Sidro te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održavaju u Osijeku i Đakovu. Kontinuirano se usavršava te drži javna predavanja/webinare i radionice. Ima iskustvo sudjelovanja u dva Erasmus+ projekta. Edukantica je drugog stupnja edukacije iz bihevioralno-kognitivnih terapija, a završila je i uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, edukaciju iz terapije igrom, mindfulness za djecu i mlade. Uža područja interesa su joj: mentalno zdravlje djece i mladih, socioemocionalni razvoj (darovitih) učenika, emocionalna inteligencija, emocionalne i komunikacijske kompetencije, psihološka otpornost.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2023 Zakon Group LLC